Yarın İş Başı




Evet arkadaşlar 2,5 haftalık yaz stajım bitti ve yarın işe başlıyorum.Aslında hiç başlamak istemiyorum ama mecburuz :D Haftalık inşallah iyi para alırım. Paranın hepsini yine her zamanki gibi giyime harcıyorum.  Herneyse lokantada çalışacağım lokantayı amcam işletiyor. Haliyle bende ona yardıma gitmek zorundayım garson olarak. Aslında zevkli oluyor ama benim yaşımda insan olmadığı için bir yandan da canım sıkılıyor. Yemekler desek müthiş bişet sırf amcamın çağırdı için ve yemekler için gidiyorum diyebilirim. Çorbasından tutun yemeklere kadar herşey müthiş. Onu bunu bırakın Ramazanda geldi oruç tutabilecekmiyim onu düşünüyorum burnunuza yemek kokusu gönüzün önünde yemekler kaynıyor, pişiyor haliyle çok sıcak hava o yüzden dinimizin şartlarındada olan ORUÇ TUTMAK bu sene kalıcak gibi görüküyor :( Herneyse yapıcak bişey yok :( Lokanta'da çalışıp orucumuzu tutmaya çalışacağız.

0 yorum: