Bilgisayarı Hızlandıran Program : Auslogics BoostSpeed


Merhaba arkadaşlar bilgisayarınız mı yavaşladı ya da bilgisayarını daha da hızlandırmak mı istiyorsun o zaman bu yazıyı okumaya devam edelim . Biliyorsunuz benim amacım denediğim güzel iyi tecrübeleri sizlerle paylaşmaktı .. İşte bunlardan birisi bu auslogics boostspeed programı . Hikayemi anlatayım daha iyi anlıyacaksınız.Benim bilgisayar çok iyi ama ben iyi performansı hissedemiyordum.Geçende bilgisayarı hızlandırmak için neler yapılabilir deyip araştırdım . Çıkan sonuçlara tek tek baktım .. Bazıları saçma geldi bazıları olabilir dedirtti.Sonunda bu çıktı karşıma içim ısındı okuyunca..Sonra indirdim kurdum .. Süper bir program..Benim eskiden bilgisayar çok çalışmaktan sistem ısınıp kapanıyordu en kesin çözüm bu oldu bence neyse indireyip sizlerde deneyebilirsiniz.Benden geçer not aldı sizler bakalım ne diyeceksiniz bu işe :)

https://rapidshare.com/files/106806330/AusLogics.BoostSpeed.v5.4.0.10.zip

0 yorum: