Windows Güvenli Modda Ses Hizmetini Açma




Bugün sizlere yine benim sorun yaşadığım ve öğrenip hallettiğim işlemi sizlerle paylaşmak istedim.(Zaten bu blogu o anlamda açtım :) ) Windows güvenli modda ses açma hizmeti denemelerime göre vista ve 7 de çalışıyor bazı baktığım bilgilerde ise hepsinde çalıştığını söylüyor.Neyse yapılacak aşamalara geçelim.

1.Adım : Bilgisayarıma sağ tıkla > Yönet
2.Adım : Aygıt Yöneticisine tıklıyoruz oradan da ses driverimizi buluyoruz.
3.Adım : Ses driverine çift tıklıyoruz sonra açılır menüden driver keyi seçiyoruz
4.Adım : Driver keyini sağ tıklayıp kopyala diyoruz.
5.Adım : Not defterine yapıştırıyoruz . "\0000"  siliyoruz. Küçük harfleri büyük harflere çeviyoruz.
6.Adım : Başlat menüsünde regedit yazıyoruz ve açıyoruz.
7.Adım : HKEY_LOCAL_MACHINE seçip açıyoruz.Sonra System klasörü oradan da CurrentControlSet>Control>Safeboot>Network klasörüne geliyoruz.
8.Adım :Network klasöründe sağ tıklayıp yeni keyi seçiyoruz.Not defterinde keyi kopyalıyoruz.Sonra oluşturduğumuz yeni key e yapıştırıyoruz.Aynı klasör ismi düzenlermiş gibi.Yanlış yaptıysanız klasöre sağ tıklayıp yeniden adlandır diyebilirsiniz.
9.Adım : Varsayılan yazan yere tıklıyoruz.Ondan sonra value data type alanına Sound, video and game controllers yazıyoruz.Sonra tamam diyoruz.
10.Adım:Network kalsöründe üç key oluşturuyoruz.Klasör isimleri,AudioEndpointBuilder,MMCSS,Audiosrv.Sonra oluşturduğumuz keylerin value type alanına service yazıyoruz.Sonra tamam diyoruz.
11.Adım:Bilgisayarı yeniden başlat :) Ve işlem tamam.

Hadi anlamayanlar vardır.Ben çünkü pek anlatamam yani her kesime hitap edemem.Sizleri düşünerek yabancı kaynaklı bir videoyuda sizlerle paylaşıyorum.


0 yorum: