Ne yazayım, ne yazayım buraya?


Ne yazayım buraya?
Yunus Emre Çelik - Kişisel blog ve Daha Fazlası

Ne yazayım buraya diyorum ama, yazacak birşey bulamıyorum?, şimdi buraya biraz günlük yaptığım şeylerden bahsetmek istiyorum.

Neler yapıyorum gün içerisinde?
Herkes gibi sabah kalkıyorum Ramazan dolayısıyla saat 10 11 gibi kalkıyorum lavaboya gidip elimi yüzümü yıkıyorum evde bir kaç dakika dolanı verirken üstümü giyip işe gidiyorum. 1 2 saat kimse gelmez ise ben eve geliyorum saat 2 veya 3 gibi civarlar'da yeniden gidiyorum tabi işim yani benim baktığım bölge bilgisayar ile ilgili olduğu için sosyal ağlar'da dolaşıyorum, internet'te araştırıyorum / araştırmaya çalışıyorum bilmediklerimi veya öğrenmek istediklerimi, yanı sıra deneme blog'larıma entegre etmeye çalıştıgım temaları bitirmeye çalışıyorum he bu arada bu yazıdaki tema değil.Tabi sorarsanız ne oldu umutsuzum yayınlamaktan, sonra bloguma girip bakıyorum yorum var mı? Yok mu? Diye eğer var ise yayınlıyorum sonra ki işim ise istatisklere bakmak. Bilgisayar'da gezinirken telefonum'dan mail'lerime, mesaj'larıma, bildirimlere bakıyorum karşılık vereceklerime cevap yazıyorum(tabikide). Benim chrome'de oluşturduğum klasör'de bazı bloglar var örn:Arda Erakman,Özgür Görgülü,Tahsin Sungur,İlkay Gürler,Furkan Özden,Yunus Emre Çelik... gibi bakıyorum yeni yazı paylaşmış mı? Tabi eski yazılarınada bakıyorum işime yarıyacak var mı diye(Furkan abi'de genel de işime yarıyacak şeyler çıkıyor). Takılıyorum geziniyorum ne yapsam diye düşünüyorum ayrıyeten sıcak bir şehir ve il'deyim, tatil yap izin vermezler neyse  akşamları ne yaparım? hiç unutmadığım, aksatmadığım şeyi yaparım; Spor, spor benim hayatımın bir parçasıdır, gündelik koşumu vücut hareketlerimi yaparım Şanlıurfa'nın sağladığı spor salonları var oraya gidiyorum üzerimi değişiyorum ısınıp, voleybola başlıyorum tabi ısındıktan sonra antrenmana geçiyorum, 1 saat çalışıp maç yapıyoruz, bu yoldaki amacım kendimi geliştirmek, başarıya ulaşmanın tek yolu çok çalışmaktır unutmayın. Gece gece elimden gelen bu.

Bu yazı Yunus Emre Çelik 'in sitesinde alınıp kendimce düzenlemişimdir.

0 yorum: