Sınavlar Bitti!







Ohhh be sınavlar bitti :D Evet arkadaşlar lise 2 öğrencisiyim Bilişim Teknolojileri dalında okuyorum ve sınavlarım bitti çok mutluyum fakat yıl sonu ortalamam 54'lerde bişey geçmem için 55 almam gerekiyor.Alamassam 55 yıl sonu notunu yükseltmelere giriyorum.Hayatımda ilk defa karnemde 1 olucak bu olaydan dolayı üzgünüm fakat sınavlar bitti şimdi 3 ay tatil o yüzden seviniyorum dicektim fakat bu seferde staj yapmam gerekiyor.100 saat zorunlu hadi işimiz gücümüz yok 7de kalk dükkana git staj yap hocalarla uğraş olcak iş değil bu eğitim sistemi hiç güzel değil :( Bıktıııııım okuldan.Şu üniversiteyi filan bitirsekte hemen askere gidip gelsek ne güzel olur. Ama olmuyo işte hep aksilik aksilik bu ne ya :D 3 Ay tatile çıkcaz 1 ay staj yapıcaz var mı böyle iş ya :D Full ezbere dayalı eğitim istemiyoruz...


Yorum yaparsanız sevinirim

#mim

0 yorum: