Dört yüz bin yirmi ziyaretçimiz ve bir milyonun altına düşmek...


Merhaba, ilk önce burdan 400,020.ci ziyaretçiye SELAMLAR.Arkadaşlar dört yüz bin ziyaretçimize ulaştık yani yarım milyon ziyaretçiye az kaldı iyi çok mutluyum hatta yarım milyon olduğu zamanda mutlu olucam inşallah sizinle kalırım yani devam ettiririm bu işi e-okul'da benim geçen dönem alışamadığım için Şanlıurfa'ya dört tane Asker vardı(anladınız siz onu). Şimdi alıştım ama 2 hoca taktı kafayı bana ondan iki tane askerim var babam bu duruma sabah birşey demedi ama akşama bir sayfa konuşma yapıcam resmen zaten bu dönem o iki tane biri babam saymaz sebebi dört tane deneme sınavına girdik ve hepsinde puanım dört yüz yirmi ile dört yüz yetmiş arasında değiştiği için birşey demez ama nasıl birşey demez;

  1. Hediye almaz.
  2. Birşey istesem fiyatına bakar alır.
  3. Allahın hakkı üçtür der.
Neyse bilgisayar cezası yemezsek kurtulduk, önceki yazımda TEMMUZ ayında süper bir hikaye geliyor bende birazda olsa +Kasım Emre 'ye benziyorum o da blogunda hikaye paylaşıyordu bende başlayacağım hikaye paylaşımına bu arada Kasım Emre okullar bitince devam edicek yazılarına birazda alexada ki rankımızdan konuşalım iyi oldu zaten yarın yazarım küçük birşey olur neyse cumartesi günkü sınava dua edinde iyi bir puan getiriyim zaten iyi bir puan getirirsem;
  1. iPhone 5,
  2. iPad 2,
  3. belki de PlayStation 3 gelicek.
Bu kadar yeter diye düşünüyorum ayrıca logoyu değiştirdim umarım beğenirsiniz.
Yarım milyona az kaldır ama herkese teşekkürler

0 yorum: