Fireworks'da Yazının İçine Resim Eklemek


Merhaba sevgili okurlarımız bu dersimizde Adobe Fireworks ile bir yaznının içine resim eklemeyi anlatıcağım sizlere ve yapmış olduğunuz deneme çalışmalarınızı bize yollamayı unutmayın.


İlk olarak boş bir sayfa açın kendinize boyutlar fark etmez önemi yok kendiniz kafanıza göre en uygun şekilde ayarlayın.Ben 350x200 boyutlarında bir sayfa açtım.

Biraz kalın bir yazı yazalım özellikle kalın bir font olsunki daha güzel olması için.


Şimdi sıra yazımızın içine resmi koymaya geldi ben türk bayrağı kullanıcam sizin yapmış olduğunuz çalışmaya göre istediğinizi koyabilirsiniz.

Resminizi yazınızın olduğu sayfaya nasıl koyacağınızı bilmiyorsanız "File" menüsünden "İmport" seçeneğine tıklayarak veya kısayol olarak "Ctrl+R" 'ye tıklayarak resminizi yazının bulunduğu sayfaya ekliyebilirsiniz.



Resmi yazınız ile aynı boyuta getirmeniz gerekiyor. 


Ben kendi çalışmam için resmimi biraz yan koymak istiyorum ve bu şekilde olmuş oluyor


Şimdi eklemiş olduğunuz resme tıkladıktan sonra "Edıt" menüsünden "Cut" yani kese  tıklıyoruz.Kısa yol olarak "Ctrl+X" 'e tıklayarak ta yapılabilir.


Bu seçeneği yaptıktan sonra resmi kesmiş olduğunuz sıra yazıya resmi eklemede şimdi de yazıya tıkladıktan sonra "Edıt" menüsünden "Paste Inside" 'e tıkladığımız zaman işlem tamamlanmış olacaktır.Eğer resminiz yazınıza tam oturmadıysa ortada çıkan mavi objeyi oynatarak düzenliyebilirsiniz.



Yapmış olduğumuz örnek çalışmamız ;


0 yorum: