Fireworks'da Yansıtma Efekti


Merhaba sevgili okurlarımız bu konumuzda sizlere Adobe Fireworks ile yansıtma efekti nasıl yapılır onu anlatıcam.Yansıtma efekti çok basit bir efektir çoğu çalışmalarınızda kullanabileceğiniz tarzda birşey olacaktır.Konumuza bir an önce geçelim sizleride bekletmeyelim.


İlk olarak kendimize bir dosya açmamız gerekiyor ben her zaman geniş alanda çalışmayı severim 500x200 pix. kullanıcam ben sizde kafanıza göre istediğiniz pix. de bir dosya açınız.

Ardından yansıtma efektini kullanacağımız yazımızı yazıyoruz ben "Rockwell" fontunu kullanarak size örnek bir yazı yazdım.



Şimdi yazımızın yansımasını yapmak için yazıyı kopyalıyoruz ve yapıştırıyoruz.

Kopyalayıp yapıştırmış olduğumuz yazıya tıklayarak "Modify > Transform > Flip Vertical" işlemini yapıyoruz.


Bunu yaptıktan sonra ütteki yazımız ters dönmüş olacak ve onu diğer yazımızın hemen altına koyalım alttaki resimdeki gibi.


Şimdi alttaki yazıya tıklayarak "Commands > Creative > Fade Image" işlemini uyguluyoruz.


Ardından aşağıdaki seçenekler çıkıyor ve sizde benim resimde gösterdiğim gibi yapın ve efekti tam olarak yansıtabilesiniz.


Daha sonra yansıyan efek tam olarak görünmiyecektir onu yazınıza tıkladıktan sonra yazının sağ tarafında çıkan siyah uzun objeyle ayarlıyabilirsiniz.


Beniz sizin için örnek olarak yapmış olduğum bir yansıma efekti örneği ;




Sizde yapmış olduğunuz çalışmaları bizimle paylaşırsanız seviniriz.


0 yorum: