Kezbanlardan çektiğim nedir ya...


Kezban

Merhaba arkadaşlar, dün aslında bunu yazmam lazımdı ama unuttum, bugün babam'ın yanına gidicem kızın biri şişman, boyu cüce yüzü sivilceler sayesinde gözükmüyor, etli butlu birşeydi yani tam kurbanlık'tı "GEL VATANDAŞ GEL ETLİ BUTLU DAHA TAZECİK KURBAN" neyse devam edelim yazıya sonra bana doğru gelmeye başladı, içimden dedimki; "hemen kaçmalıyım" sonra kız bana bakarak caddeye çıktı, karşıya geçmedi otobüse minibüse binmedi, şimdi diceksiniz onamı bakıyorsun kız yanıma geldi havalı bir şekilde ondan anladım karşıya geçmedigini veya minibüse veya otobüse binmediğini, geldi dediki; " Merhaba yakışıklı çocuk" ilk önce dedimki içimden; "Aha bu sefer yandık" durdum etrafıma baktım dedimki; "Kezban bey etrafta yakışıklı birisi yok" tabi bakarak söyliyemiyorum sivilcelerden midem bulanıcak gibi oluyor işte beni bir gülme tuttu, dayanamıyorum eni sonunda bana baktı ve dediki; "Sana diyorum salak .s.s.s" karşılık mı versem yoksa gülüp yoluma devam mı etsem şaşırdım. İçimden dedimki;"Senin gibi kezbanın taa .... koyim" kız biraz anladı küfür falan ettiğimi, döndü; "Niye küfür ediyorsun qardaşşş .s.s.s" ben dayanamadım kahkaha atıyorum etraftaki kişiler şaşkınlıkla baktı, dayanamadım söyledim; "S***** git başımdan kezbanların kralı kezbanüs" gülerek gittim babam'ın yanına babam sordu işte anlatsam "Vayyy oğluma bak kızda tavlıyormuş" veya "Kızlar oğluma aşık oluyor vayy" dicek yok dedim kezbanın biri espiri yaptı ona güldüm tabi babam arkadaşım sandı kezban diyince, arkadaşlar bugün böyle geçiyor ama bir daha o kızı pardon kezbanı pardon yaratıgı gördüğüm zaman küfür edicem o ne biçim yüzdür görseniz mideniz bulanır + gülmekten karnınıza ağrı girer. Siz siz olun böyle yaratıkları gördüğünüzde kaçın, uzaklaşın ordan, ben hata yaptım konuştum siz o hataya düşmeyin. Hadi Görüşürüz umarım beğenmişsinizdir hastalığım azda olsa düzeldi, kolay gelsin ve yorum yapmaktan çekinmeyin, iyi kötü yorumlarınızı bekliyorum

0 yorum: