Yeni Kıyamet Günü Tarihi Belli Oldu!


Yeni Kıyamet Günü Tarihi Belli Oldu!
21 Aralık 2012′den sonra yeni Kıyamet Günü tarihini ortaya attılar.Bu seferde Kıyamet Günü tarihini Yunanlılar tahminde bulundular.Roma İmparatorluğu’ndan beri 184.kez ortaya atılan, son olarak’ta  185.  2014′te olacağını söylendi.Bunlar şarlatanlık’tan başka birşey olamaz.2012 tutturamadık,2014 yayalım peşindiler.
Bilim adamların bile bu olayın ne zaman olacağını bilemezken bir kaç kişinin yaydığı söylentiden başka birşey değildir.Şunu anlamıyorum; Kıyamet Günü zaten olacak, Kıyamet Günü olmayacak demiyorum, bunu Allah’tan başka kimsenin bilemeyeceğini  o kocaman kafalarına yerleştiremediler.
Bunun açıklaması sadece şu olabilir.Ya bu insanlar kendini  Allah’tan üstün görüyorlar ya da gösteriş peşinden başka birşey olmadığını görüyoruz.Bu ne ilk ne de son olucaktır.ABD ve İsrail’de  2014′ün Nisan ayında kopacağını söylentileri başladı.21 Aralık 2012 Kıyamet Günü Projesi  tutmadığına göre; 10 Nisan 2014  Kıyamet Günü projesine imza attılar.
Bunların amaçları sadece şu olabilir;Türkiye’yi Haritadan Silmek,İslamı Yok Etmek ve de Dinsizleştirmekten başka birşey olamaz.En büyük gezegen olan Marduk eğer ki Dünya’ya çarpsaydı, bir tek canlı  bile kalmayacaktı.Web sitelerde gezindiğimde  bazı sitelerde şunu gördüm,Yuh dedirtecek haberler ortaya atılmış.Kıyamet  Günü’nün 10 Nisan 2014‘te kopacağı yayılmış bile.
Ben bu insanların ne Allah’a inandığını ne de Kur’an da yazılanları okuduğunu  inanmıyorum.Bu insanlara Kur’an ı açıp okumalarını istiyorum.Bu cahillik,şarlatanlık  ve korkudan başka birşey olamaz.
Şimdiden 2014 Kıyamet Günü‘nün senaryoları başladı bile.Ama daha saati belli olmamış.  Çok merak ediyorum; şuan da Kıyamet kopsa buna ne diyecekler ? Aslında diyecek birşeyleri kalmaz,çünkü öbür tarafta yalanlarıyla yüzleşecektir. Biz buna artık 2012 Maya tutmadı 2014 Erteledik diyoruz.  Sözde  10 Nisan 2014 Kıyamet Günü Projesiyle  2014′te görüşmek üzere…

0 yorum: