Bükücü olmayan adam


Merhaba, başlıga baktınız ve biraz şaşırdınız belki ama bu site en iyi arkadaşımın sitesi avatar'ı çok beğenen filmini veya çizgi film'ini izleyen birisidir. Hayatı benim gibi çok rahat yaşıyor dikkat etmesi lazım rahat batabilirde, espiri yapmaya çalıştım ama yapamam saçma bir insandan saçma espiri beklersin işte neyse devam edelim yeni bilgisayarımdan yazıyorum ama klavye değişik olduğu için zor yazıyorum yine başka konuya geçtik heyy allahım yaa... bana hep avatarı anlatan ve bükücü olmak isteyen birisidir. Avatarın içini dışını bilen birisi... aşagıdaki fotoğraf'ı gördüğünüzde çok hayalci falan dersiniz. Bloguna hergün yazı yazmıyor ama sonuçta yazıyor daha yeni...

Not= Resime tıklarsanız bükücü olmayan adam'ın bloguna gidebilirsiniz.Fotoğraf;
Bükücü olmayan adam = Kasım Emre

0 yorum: