Need for Speed(TM) Most Wanted 2012 Save Dosyası İndir


Merhaba arkadaşlar oyunseverler bilir mostwantedın 2012 versiyonu çıktı diğer bir tabirlede mostwanted 2 çıktı.Şimdi ben internetten baktım ve hiç herkese açık bir save dosyası bulamadım.Save dosyası tam bitirilmiş mi bilmiyorum.Benim amacım araba sürmek o kadar :)
https://rapidshare.com/files/192753525/Need%20For%20Speed(TM)%20Most%20Wanted.rar
Nasıl Yüklüyoruz?
Şöyle yüklüyoruz arkadaşlar belgelelerime geliyoruz oradan Criterion Games içine benim verdiğim dosyayı çıkartıyoruz replace diyoruz bitti gitti ;)
Not:Normalde aslında save dosyaları ile uğraşmamda oyunun başında num6 ya bas diyor basıyorum basıyorum gitmiyordu.Ondan dolayı save dosyası kullandım ve artık sürebiliyorum.Haydi sizlerede iyi sürüşler..Polisler yakalar sizleri inşallah :P 

0 yorum: