Blog yazarak para kazanmak


Arkadaşlar şimdi sizlere bir blog yazarak nasıl para kazanabiliriz onu anlatacağım .Aslında google da böyle bir araştırma yaparsınız benden daha iyi anlatanlar çıkabilecektir.Ben sadece birde benim ağzımdan dinleyin diye yazıyorum . Kısaca kendi tecrübemi anlatacağım sizlerde bu yolu takip ederek para kazanabilirsiniz..Şimdi gelelim konuya.Efendim ben küçük yaşlardan beri blog siteleri ile uğraştım.(ama hepsi beleşti hiçbirşeye para vermedim .. :) ) İlk olarak 12 yaşındayken blogcu dan hesap açmıştım.Bilgisayarla uğraşmayı seviyordum . İlk olarak blogcuda takıldım.Sitenin şablonunu değiştirmeye çalıştım .. Şimdi sizlere birşey söyliyecem ben hiç html dersi izlemedim.Bir program vardı nvu diye oradan düzenleyerek birazda hatalar yapıp deneyerek html öğrendim.Neyse ondan sonra ben dedim kendime ait bir site açmalıyım bende o zaman araştırıyordum ücretsiz alanadı nereden alabilirim aradım ve buldum. Co.cc den alanadı almıştım.O zamanlar 14 yaşındaydım.Sitemin alanadı da muratbkahraman.co.cc di . Blogda para kazanmanın en hızlı yolu yazdığınız yazıların dikkat çekecek konuların olması ile alakalı . Ben bir ayda 300 yazı filan yazdım(yarısı çalıntıydı bu ara :) ) Ondan sonrada ekledim .. Ben ilk ayda 15 dolar kazanmıştım . Ama birşeyi unutmuştum benim hostum bedavaydı ve ziyaretçi sayısı fazlalığından site çöktü . Bende hevesimi pek alamadan maceram bitti . Şimdilerde internette para kazanmak yerine bildiklerimi anlatmakla uğraşıyorum .Ama bu yazıyı okuyanlar büyük ihtimal para kazanmak için burdalar.Ne diyelim hepinize bol kazançlar :)

Para kazanmak için google adsense yi sitelerinizde kullanabilirsiniz .. :)

0 yorum: