ATI(AMD) Ekran Kartı Driver Yükleme Sorunu




Merhaba arkadaşlar bugün sizlere benim karşılaştığım google'da da çözümünü pek bulamadığım bir konunun cevabını vereceğim .. Pek bulamadığım derken de demek istediğim şey forum sitelerinde format at düzelir muhabbeti olmasıydı ki ben onu denedim bir çözüm olmamıştı :D Herneyse konumuza dönelim .. İlk önce benim laptopu tanıtayım .. Hp pavilion dv6 - 332o st dir ..Amd ekran kartı yüklemesini yapacaktım bilgisayara format atmıştım ama driver yükleme sorunu çıkarıyordu..Çözümü ise çok basit..Bilgisayarım'a sağ tıklayıp yönet diyelim oradan da aygıt yöneticisi sekmesine ve oradan da görüntü bağdaştırıcılara tıklıyoruz vee Amd(Ati) olan yazıya sağ tıklayıp devre dışı bırakıyoruz..Ondan sonra bilgisayarı yeniden başlatıyoruz..Sonra driver yükleme işini tekrar yapıyoruz..Sonra aygıt yöneticisinden Amd ekran kartını etkinleştiriyoruz sonra bir restart daha atıyoruz .. Hayırlı ugurlu olsun sorununuz çözülmüştür :D

0 yorum: