Sosyal Medya TV Sacmalatması





Sosyal Medya Tv programını bilmeyen yoktur. 2010 dan beri düzenli olarak takip etmeye çalıştığım nadir Tv programlarından birisiydi ! Her yayın sonrası haftaya kim gelecek diye merak ediyorum açıkçası.  İnternet dünyasını çok güzel bir şekilde ekrana taşıyor. Özellikle programı çok orjinal ve samimi bir tarza sunan Serdar Kuzuloğlu programa ayrı bir boyut kazandırıyor.

Şimdi söylemek istediğim konu şu. Programı yakından takip edenleri programdan soğutan olay. Sosyal Medya Programının 71. Bölümünü izleyen varsa bilir. Programın adı Sosyal Medya fakat sosyal medya ile alakası olmayan, sorsanız sosyal medya nedir diye muhtemelen cevap alamayacağınız, yaşam alanı Facebook ile sınırlı kişilerin programa, TRT de yayın yapan bir programa çıkartılması.
Program format olarak o kadar güzelken neden böyle bir saçmalığa girişti anlam veremedim. Birde program içeriğine deniliyor ki “  Kendileri ile uzmanlık alanları olan ”kişiler arası sanal iletişim raconu”nu konuşacağız. “ Bunu konuşacak başka birisi mi kalmadı memlekette ? Yok abi Facebook olmasa ne konuşacak bunlar ?


Şimdi merak ederek soruyorum. Bunların vasfı nedir de bu programa çıkıyor. Yada şöyle söylemeliyim; gece o saatte Tv karşısında sosyal medya programını izlemek için oturmuş binlerce kişinin suçu nedir ? Şair mi, düşünür mü bu kişiler ? Yada ünlü mü ne yani ? Nedir bu arkadaşın olayı biri bi açıklama yapsın. Düşünür desen Facebook beğenilerinden başka bir şeyi düşünmediği ortada. Şair desen okuduğu şiir değil. Biz mi bir şeyden anlamıyoruz yoksa bu adamlarda mı toptan bi sorun var ben anlam veremedim..

Türk Milleti’nin yararına olacak hangi faaliyetleri yerine getiriyor ki devletin kanalına çıkartmış ? Nereye açsam hep aynı tip.. Eee bu kim diye sorunca, internet ünlüsü…  Yürüyün gidin bi ya. İyice abuk subuk bi ülke olup çıktık. Değer verdiğimiz, halkın önüne sunduğumuz kişilere bak….

Bu adamlar şimdi sosyal medya nedir biliyorsa; ben bu internet bağlantısını keser, bilgisayarı kırıp kendi tarikatımı kurarım. Bilgisayar ve internetin şeytan icadı olduğunu hatta hatta internetin cinler tarafından oluşturulduğunu da savunurum.

Şimdi programa çıkan diğer konuklara mı acısam, ülkeme mi acısam, bunlara dinlemek zorunda kalan bizlere mi acısam, yıllarca fakültelerde okuyup adam yerine konmayan bu ülkenin gençlerine mi acısam bilmiyorum.

Gerçi kimseye bişey demeye hakkımız yok. Eğer o adam ordaysa suç bizde. Dalga geçmek için izlediğimiz videoları yüzünden böyle oldular. Bunlara biz prim veriyoruz. Ciddiye alıp bide Tv’ye çıkınca bunlar mantar gibi çoğalıyor. Durum çok ciddi arkadaşlar. Dalga geçiyoruz filan ama gerçekten gidişat hiçte iyi değil.

Şimdi bunları yazmama sebep olan Sosyal Medya Tv programının 71. Bölümünü izleyin diyeceğim ama uyarmak isterim. Videoyu izlerken boşa giden dakikalarınız olacaktır yada boşuna günaha girmeyin derim ben. Ama hani benim gibi gıcık kaptığı şeyleri izleyip daha da gıcık olmak istenler içinBuradan..

0 yorum: