Windows Blue Screen HataIarı Ve Çözümleri




Merhaba arkadaşlar! Bu gün ki konumuza gelirsek blue screen hataları bir diğer adı mavi ekran hatası bir diğer adı harddiskin pert ondan oluyor hatası  bir diğer hatası ekran kartın bozuk hatası bir diğer adı işletim sistemin pert hatası demektir.Yukarda saydığım hatalardan birisinin olması bu hataya sebebiyet verebilir.Forum sitelerinde bu cümle şöyle kullanılmaktadır.”Yazılımsal veya donanımsal sorunlardan olur.” Peki sen niye bize okuma eziyetinde bulundun dersen bende çok okumanın kişiye zarar vermeyeceğini söyleyebilirim :)
Şimdi de gelelim çözümlere aslında çözümlerde basit.Eğer donanımsal sorunsa hangi parça hata veriyorsa o parçayı değiştirelim.Ram chekcher programı indirip deneyin bakalım ram de mi filan diye.Ekran kartında da olabilir ya da harddisktende olabilir..Win 7 kullananlar Task Manager>Resource Monitor takibine girişsin.Kontrol etsin.Eğer ben bu kadar bilgi bilmiyorum ki derseniz o zaman yazılımsal sorun olarak düşünün ve bir format atın.Aslında ilk tavsiyem format atmanızdır.Çünkü ben o kadar bilgisayar bilgim olmasına rağmen az kalsın çok büyük bir hata yapacaktım.Ben akıllı gibi ramlerde sorun olduğunu düşünüyordum.Fakat yazılımsalmış.Formatı attım düzelttim.Hadi inşallah sizlerde bu yazımla birlikte düzeltmiş olacaksınız.Herkese bu hatalardan kurtulmasını temenni ederim efenim ;)
Not:Yazıyı kendi diğer blog sitemden buraya aldım çünkü diğer blogumun şifresini emailini filan unuttum.Sorularınız ve düşünceleriniz olursa alta yorum yapabilirsiniz.Takipleşmek tarzında yorumlaşmak dileğiyle hoşçakalın :)

0 yorum: