En İyi Korku/Gerilim Filmleri




Merhaba arkadaşlar benim izlemiş olduğum ve en kelimesi ile iltifatta bulunduğum filmleri sizlerle paylaşmaktan gurur duyarım.Aslında bir çok sitede de vardır.Blog siteleri dersek daha doğru.Bu sıralama ve listede bulunan filmler tamamıyla benim kişisel görüşlerimden oluşmaktadır.Eğer sizlerde destek olmak isterseniz yorum kısmından duygu ve düşüncelerinizi paylaşabilirsiniz ki bende çok sevinirim. :) Tamam haydi gelelim o zaman listemize ;

1.The Collection Series / Kolleksiyoncu Serisi

Bir anda ingilizcesinide yazmak istedim ve tepede görüyorsunuz zaten.Neden böyle birşey yaptığımı soruyorsanız ben bu seriyi ingilizce izledim pek ingilizce anlamama rağmen baya gerildim ve olayların hepsinide anladım.The Collection 1 ,2 den oluşmaktadır.Gerilim,dehşetlilik istiyorsanız tam size göre bir film.
Filmin Fragmanı :



2.The Last House On The Left / Soldaki Son Ev

Gerilimli manyak bir film daha . Ve erkekler için bir kız var orada çok güzel fakat çok beni var hee..Onuda belirtmiş olayım :)

3.Korku Kapanı Serisi

Allah'ım ne güzel bir film.Gerçek gerilimi bol olan en güzelide bence beşinci serisi olan bir film topluluğu :)



4.Hostel Serisi

Buda çok güzel . Gerilimin eksik olmadığı film serisi.

 Hostel serisi 1,2,3 olarak bulunmaktadır.

Not :Testere,Son durak ve benzeri filmleri bilerek eklemedim.Herhalde onları duymayan kalmamıştır.
Eğer torrentten indirip izleyecekseniz yify torrentlerini öneririm.Torrentz.eu dan aratırsanız hemen bulabilirsiniz.Birde torrentten indirirseniz türkçe olmadığını bilmelisiniz :) Haydi iyi seyirler şimdiden.



0 yorum: