Blog yazarlığı bana ne kazandırdı? #mim


MİMMerhaba herkese sabah kemal arkadaşım'da yazıyı görmüştüm sonuına gelince herkes cevaplıyabilir demiş.Benim yedinci #mim'im oldu.Aslında çoğu webmasterın yazması gereken bir konu. Blog yazarlığı bana neler kazandırdı? sorusuna cevap aramak gerek. Yaklaşık epey günden fazla oldu blogum açık.Açık kalmaya da devam eder İnşallah. 27 Ağustos 2012'de açtım blogumu.İlk zamanlar bir şey'den anlamadığım için 1-2 ay boş boş durdu.


Yeni diller öğreniyorum.
Blog yazarlığının bana kazandırdığı en önemli yanı sanırım yeni diller öğrenmem.Aradan 3-5 ay geçtikten sonra CSS'ye başladım.CSS derslerini öğrenmeye çalıştım. ilk düzenlediğim CSS kodu Arda erakman'ın v2 temasının menüsüydü tabi menüye hover vermiştim.Şimdi belirli kodları elimle yazıyorum bilmediklerimi Fatih Hayrioğlu veya yabancı kaynaklar'dan öğrenmeye çalışıyorum.

Muhteşem dostluk/lar edindim.
Blog yazarlığı yaparken yepyeni dostlar kazandım. Abiler , kardeşler ve çok samimi arkadaşlar kazandım.Bunlardan sadece bir kaçı Arda Erakman, Özgür Görgülü, İsmail Çakır, Cihangir Khalilbeyli gibi arkadaşlar edindim.

Azim nedir öğrendim.
Blog yazarlığı yaparken araştırma azmini öğrendim.Önceden araştırmayı sevmezdim.Yapabilirim azmi de ortaya çıktı tema entegre ederken bir yer de tıkandım ve bunu sorucaktım ama yapabilirim azmi ile orayı yaptım sorunu çözdüm.

Bu kadar yeter diye düşünüyorum.Her neyse mim olarak üzerine alınan yazsın.
Özel mimler;
cihanel.net

0 yorum: