Regular Show izliyorum


Regular showRegular ShowMerhabalar bugün Sinan Kıyak'ın kişisel web bloğunda gördüm o da itiraf etmişti bir an cesur bir şekilde yazıyım dedim ben on dört yaşındayım ve hala bir kaç çizgifilm izliyorum bunlardan biri Sinan Kıyak'ta izliyor; Regular Show.Şöyle ki, beni cezbeden biraz da filmdeki ana karakterler diye düşünüyorum. Bence bir çizgifilm ana karakterlerinin orjinalliği kadar iyidir.Mordecai ve Rigby şimdiye kadar oluşturulmuş en iyi çizgifilm karakterleri diye düşünüyorum. Yaşları yirmilerde olmasına rağmen gayet rahat ve kuul bir ikili bu arkadaşlar. Haa tabi ki bu filmde bulunan yan karakterleri de unutmamak gerekir; Benson, Skips, Pups ve diğerleri… Filmdeki bir diğer etken bence Mordo ve Rigby arasındaki tartışmalar. Fakat ne kadar tartışsalarda sonuç olarak hep kankalar.Mordo ve Rigby dışında bayıldığım diğer bir karakter ise Skips’tir. Neden bilmem ama büyük ihtimalle her haltı bildiği için olmalı. O adama bayılıyorum ben ya, her probleme karşı mutlaka bir çözümü var. Ha birde koşma şekli ve kasları var. Onlar da baya havalı bence. 2 metrelik boyu da ayrı bir güzellik. Sanki bu çizgifilm ve içindeki karakterler bana özel olarak hazırlanmış gibi hissediyorum.
party hard














Yazdık yazdık sonuna geldik. Bana kalırsa bu yazıyı yazmak bana ayrı bir zevk verdi diyebilirim.Bir sonraki yazımda görüşmek üzere…

0 yorum: