Sınav Haftası



Sınav Haftası kapıya geldi dayandı arkadaşlar bu hafta full sınav var her gün 2-3 tane ve okuldan da 5'te eve gelince çalışmaya vakit bulamıyorum çalışmayı da geçtim bloguma girip yazı bile yazamaz hale geldim şu 2 gündür. Her neyse gelelim konumuza arkadaşlar Haziranın 5'ine kadar sınav bu yüzden bloguma fazla zaman ayıramayacağımı söylemeliyim  çünkü 2 tane zayıfım(1'im ) var ve 10.sınıf olduğum için atölye derslerimde oluyo bu yüzden 10.sınıfı geçmek zorundayım yıl sonu sorumluklara gelip sınava girmek istemiyorum. Neden millet denize gidip, çalışıp para kazanıp, barlara gidip eğlenirken ben derslere çalışayım ki bu yüzden arkadaşlar bloguma 1 hafta ara vericem ve 1 olan derslerime ağırlık vereceğim hesaplarıma göre yıl sonu ortalamam 55 yani geçiyorum ama onu 60 yapıp göğsümü kabarta kabarta geçmek istiyorum. 1 Hafta bloguma girmicekmiyim? gireceğim tabi ki ama eskisi gibi her gün 4-5 güncel özgün makale yazmıyacağım hergün girip 1-2 güncel yazı paylaşıp çıkacağım.

Bizimle Olmaya Devam Edin.
Sağlıcakla Kalın.

Yorum Atarsanız Sevinirim Arkaşlar.

0 yorum: