Fireworks'da Herhangi Bir Resmi Şeklin İçine Yerleştirmek


Merhaba sevgili okurlarımız bu dersimizde sizlere Adobe Fireworks'da bir şeklin içine nasıl resim ekliyebileceğinizi anlatıcaz.Kolay bir ders olacaktır hemen anlıyacağınızı düşünüyorum ve çoğu tasarımınızda bile işinize yarıyabileceğine eminim.Vakit kaybetmeden dersimize başlıyalım isterseniz.

¬ Çalışmada kullanmak istediğiniz resmin import ediniz.


¬ Ben çalışmam için türk bayrağını seçtim siz istediğiniz resmi seçebilirsiniz


¬ Resme bir kere tıkladıktan sonra Edıt menüsünden Cut'a tıklayınız.


¬ Şimdi Tools panelindeki Vector araçlarına giderek ordan Polygon Tool(U)'u seçiyoruz.



¬ İstediğiniz renkte olabilir önemi yok ben siyah renkte bir şekil çizdim.


¬ Yukardaki resimde gördüğünüz gibi şeklimizi çizdikten sonra şekle bir kere tıklıyoruz ve Edıt menüsünden Paste Inside'ye tıklıyoruz.


¬ Sonuç olarak da böyle birşey ortaya çıkmış oluyor..




¬ Örnek Çalışmalarımız ;


0 yorum: