Assassin's Creed 3 Save Sorunları ve Çözümleri



Tekrardan merhaba arkadaşlar bu sefer çok fazla zaman geçmeden yeni bir yazı paylaşmanın sevincini yaşıyorum :) Aslında paylaşmam gerektiği için paylaşıyorum çünkü malesef o kadar forum dolaştım halen bazı sorunların cevabını bulamadım.Örneğin ben full save dosyasını bir türlü yapamadım.Ondan oyunu oynama zorunda kaldım :) Neyse şimdi bende olan sorunları ve kendi çözüm taktiğimi anlatacağım.Forum sitelerinde arkadaşlar damaged save file den bahsediyorlardı.Evet malesef benim başımada geldi hemde emek vererek ilerlediğim zorlu görevleri başardığım save dosyam hasarlıydı ..Çok üzüldüm şaka çok üzülmedim . Sonra can sıkıntısından tyranny of king washington modunu oynadım tam o sırada bir daha singleplayera bakmak istedim sanki değişmiş olabilir diye ve baktım evet orada save dosyam gözüküyordu.Oyunu açtım.. kısaca damaged save file sorununu böylelikle çözmüş oldum.Bir ipucu daha vermek istiyorum win7 kullanan arkadaşlar oyunlarını yönetici olarak çalıştırması gerekiyor ya da kendilerini garantilemiş olur diyelim.Çünkü ben ilk açıp biraz oynadığımda sonra tekrar açtığımda puf ortada olmuyordu.Aslında bu olay hep beni gıcık ediyordu.Çünkü sniper elite v2 de de oluyordu.Sonra yönetici olarak çalıştırmaya başlayınca o sorunda ortadan kalmış oldu.Şimdilik bu kadar başka sorunların çıkmaması dileğiyle ;) !

0 yorum: