Eskiden oynanan oyunlar #Mim


Saklambaç
Kaynak: halenur.net
Merhaba beni yalçın #mim'lemiş. Teşekürler uzatmayalım başlıyalım #mim'e söyliyim numaralandırmıyım daha iyi olur.

Saklambaç; 7 yaşıma kadar oynardım gece gündüz dinlemeden çokda zevk alırdım oynarken.

Yakan Top; herzaman oynardım. Bana kız tavlarken çok yardım etmişliği vardı.

Tetris; Arkadaşlarım alırdı öyle oynardım. Annem bir kere almıştı babam bilgisayar mühendisi olduğu için makine bozulurdu içinden parça falan değiştirirdi onda gördüm tetris'in içini bir açtım açmak o açmak bozuldu Annem almıcam dedi ağlamıştım ozaman.

Gazoz kapakları; ile aram kötüdür. Bir bardak dolusu vardı hepsini bir oynayışta kaybettim ağlamıştım tabi karşımdaki benden büyük olduğu için hepsini geri vermiştim sevinçten havalara uçuyordum ozamanlar.

Atari; Yemin bile ederim bir tane binamızda oturan kişide atari vardı. Geçen sene oynamıştım.

Misket; 2,5 litre kolanın içinde doluydu tabi 9 yaşımda herkeze dağıttım.

9 taş; 11 yaşımda iken bile oynardım bir ara annem hatırlatıyor delilik yapmışım trafigin ortasında arkadaşlar oyunu durdurmamış ben arabaların aralarından girip 9 taşı dizmişim. Annem babam bi vuyduu (vurdu.) akıllandım.

Neyse ben uzatmıyım fazla ben mimlemek istiyorumda bulamadım kimse napacaz biz be ya.


0 yorum: