Özlü sözler eklentisi


Özlü söz
Blogger için yine güzel bir eklenti geliştirdim. Bu eklenti sayesinde siteniz veya blogunuz her yenilendiğinde güzel bir sözle ziyaretçilerinizi ağırlayabileceksiniz. Bu eklenti için birde güzel bir CSS tanımlaması yaptım. İstendiği zaman rahatsız olan kullanıcılar düşünülerek birde kapatma düğmesi yaptım. Ama bu güzel eklentiyi kim kaldırmak ister ki :) Hemen nasıl yapıldığına geçelim o zaman:
İlk başta CSS tanımlaması yapalım.  kodundan önce şu kodları yapıştıralım:
.bilgilendirme {
margin-top: 0.5em;
margin-bottom: 0.5em;
padding: 1em 1.5em 1em 5.5em;
border-bottom: 2px solid #fff;
border-top: 2px solid #fff;
color:#444;
background: #FFF6BF url() 2.2em center no-repeat; border-color: #FFD324;
}
.bilgilendirme .kapat{ position:relative; float:right; top:-5px; right:-5px; }
.bilgilendirme .kapat img{border:none; background:none;}
.bilgilendirme a {color: #817134;}
Bu tanımlamayı yaptıktan sonra blogunuzun sidebarına veya herhangi istediğiniz bir yere de asıl olan şu kodları ekleyelim:






Kapat

Sözlerin sayılarını arttırmak veya sözleri başka sözlerle değiştirmek mümkün. Gerçekten şimdiye kadar ki paylaştığım eklentiler kadar güzel olan bu eklentiyi ben çok beğendim. İnşallah sizlerde beğenirsiniz. 

0 yorum: