Zemzem Suyunun Gizemi


Bende ilk okuduğumda şaşırdım :) ama gerçek olan birşey bu ..Çok garip bi durum aslında ... besmele okunduğunda berraklaşıyor , çan  çalınca bulanıklaşıyor yanı sese duyarlı. Birde iyi niyet durumu varki o daha karmaşık. Eğer su iyi niyetle içilirse kişiyi rahatlatıyor binevi şifa veriyor eğer niyet iyi olmazsa sadece susuzluğu gideriyor.

Bir bardağı bir kova suyu temizliyor !

Araştırmasını derinleştirin Alman doktor çok şaşırdığı bir nokta daha tespit etti. Bu durum için Pfeiffer, “Su her şart atlında değişmiyor ama değiştiriyor” diyor.

Alman bilim adamı şunları anlatıyor: “Çok acayip bir deney yaptım. Bir damla zemzem suyuna yüz damla normal su karıştırdım. Sonuçta gördüm ki suyun hepsi zemzeme dönüşmüş. Sonra bir damla zemzeme bin damla normal su karıştırdım. Ve yine gördüm ki hepsi zemzeme dönüşmüş. Bunun sebebi nedir, neden? Zemzemde öyle bir enerji var ki başkasını değiştirir ama kendi değişmez.”
 Dünya sağlık örgütünün raporu
Dünya Sağlık Örgütünün raporlarına göre, zemzem en içilebilir ve sağlıklı sulardan biri. Amerika'da yapılan test sonuçlarında, dünyada içinde mikroorganizma ve bakteri bulundurmayan tek suyun zemzem olduğu ortaya çıkmıştı. Avrupa'da yapılan laboratuar çalışmalarında ise mikrobik hastalıklara karşı etkili olan zemzemin diğer sulara nazaran çok daha az kükürt taşıdığı, bunun yanı sıra daha fazla mineral barındırdığı ve fazlasıyla besleyici olduğu belirlendi. 

0 yorum: