Ücretsiz Ders İzleme Siteleri


Merhaba arkadaşlar . Bugün sizlere benimde çok dolaştığım ücretsiz ders izleme sitelerini sizlerle paylaşmak isterim.Belki bu siteleri benden önce bulmuş görmüş olabilirsiniz.Benim amacım böyle hizmetleri bilmeyen arkadaşlara yardımcı olmak.Bu arada bende uzun bir süredir olmamamın nedeni bu sitelerde epey vakit geçirmemdi ki halen oradayım.Bir gün tatil yapacam o da ygs sınavı olduğu gün :) Şimdi siteleri biraz açıklamaya gelelim.Bakalım hangi site hangi konularda iyi onları öğrenelim.En sonda öğretmen isimleri vereceğim onlarıda youtube ve google araştırmalarından bulabilirsiniz.

Ekolhoca.com : Gördüğüm ilk ücretsiz eğitim veren site . Herşey var.Herşey var derken tüm dersler var.YGS LYS falan filan hepsi için güzel ders videoları var.Fakat bu yıl körfezvideolarına bağlanıyor ondan çok ilgilenmiyorum bu siteyle.

Ogrensen.com : Ogrensen.com gördüğüm en iyi Matematik eğitimi veren ücretsiz bir site . Benim kişisel yorumum Matematik öğrenmek bu siteden geçer arkadaşlar ;) Hee bu arada geometri  dersleri de mevcuttur.

ZTV : Bilenler bilir bu bir eğitim kanalı . İşte buna ait videoları da youtube ile ulaşabilirsiniz.Endişelenmeyin ben link veriyorum :)

Şimdi gelelim hangi derste hangi site

1.Matematik : İbrahim Ataş (Ogrensen.com)
2.Fizik : Mustafa Tekinay Hoca ,Mehmet Karaağaç (fizikkoleji.com)
3.Biyoloji : Metin Zeybek (ZTV bağlantısından ulaşabilirsiniz. )
4.Geometri : Ogrensen.com ve ekolhoca.com
5.Kimya : Özkan Güray (http://www.ekolhoca.com/konuanlatimkim1.asp)


Fem Yayınları : Youtube sayfasındaki videolar ile bilgilerinizi pekiştirebilirsiniz.Hem çok bilgi zarar değildir :) Ama şuda gerçek bazı konular çok basit anlatılmış.Yani buradan çalışan bir insanın ygs de ve lys de büyük bir başarıya imza atacağına inanmıyorum.Tabi bu benim kişisel görüşüm yanıltan olursa alta yorum yazsın ;)

Tokta Akademi : Calculus derslerini bu sayfadan halledebilirsiniz.Güzel bilgiler mevcut.

Bu yazı 03.06.2013 tarihinde güncellenmiştir.

0 yorum: