Sony Xperia U Flashtool İle Güncelleme


Merhaba arkadaşlar bugün sony xperia u telefonunu nasıl andorid 4.0.4 e güncellemeyi öğreneceğiz.Arkadaşlar bende bu telefonu kullanıyorum ben ilk önce daha güncellemenin gelmediğini düşünüyordum ve android 2.3.7 ile takılıyordum.Fakat biz ailecek almıştık tüm telefonları sony companion ile güncellemeye başladık hepsi olacak diye seviniyordum benimkini taktık fakat telefonunuz güncel zımbırtısı yazıyordu.Haliyle sinirlendim sonra sony talk bilmem ne forum sayfasına girdim orada 6.0.1.B falan filan yazan konulara girdim ve sonunda bir sonuca varabildim.Ben o sayfadan ics ve flashtoolu indirip yaptım.Ben şimdi sizlere konuyu türkçe anlatıp sizlerin daha kolay yababilmenize yardımcı olacağım inşallah.Çok konuştum galiba tamam o zaman bir iki not söylemem gerekecek ics hırvatça galiba ilk önce telefon hırvatça dilinde açılıyor :) Birde T-Mobile yazıyor telefonu açarken :) .Bize gerekli olan programları indirmekle başlıyalım işe.İlk önce flashtoolu indirelim.Sonrada ics yi indirelim . Flashtool u kuralım.Aynı oyun kurarmış gibi.Basit işlem anlatmaya gerek yok yani.Şimdi indirdiğimiz ics dosyasını C:\Flashtool\firmwares klasörüne atalım.Firmwares klasörünün içindeki dosyayı da silmeyi unutmalıyım.Şimdi flashtool.exe yi çalıştıralım(64 bit bilgisayarlar flashtool64.exeyi çalıştırsınlar.)Aşağıda bulunan resimleri uygulayalım.Telefonumuzuda usb ile bağlamayı unutmalıyım yoksa nasıl yaparız dimi :D




Belki bilmeyen arkadaşlar vardır.Veya yeni almış olanlar vardır.Normal xperia güncelleme taktiğini kullanıyoruz bu nedemek diyenleri duyar gibiyim.Hemen anlatıyorum.Sizden belirli bir zaman geçtikten sonra program telefonunuzun usb den çekmenizi isteyecek sonra telefonu kapatmanızı isteyecek bir beş saniye sonra tekrar telefonu usb ye bağlayın ve telefona usb ile takarken ses kısma tuşuna basın.Sonra güncelleme başlayıp ve bitecek hadi hayırlı uğurlu olsun şimdi den .Sorularınız olursa alttan yorum atabilirsiniz ;)


0 yorum: