Kopyala-Yapıştır furyası(Alıntı Gençlik)


Yapıştır

Merhaba;
Arkadaşlar başlıktanda anlaşıldığı gibi bugünkü makalemde kopyala-yapıştır adı altında  alıntı konuları hakkında biraz görüşlerimi belirtmek istiyorum.Yorum olarak sizinde görüşlerini almak istiyorum.
Tabi bu alıntılık konu o kadar uzun bir konu ki iyi şekilde kullananda var, kötü şekilde kullananda var.Burda iyi şekilde kullananalara fazla birşey söylemekistemiyorum.O kişinin kendi vicdanına kalmıştır.
Alıntı konusu birçok kişinin morelini bozan ve benim lafımca emek hırsızlığı olan bir konudur.Birçok forum ve blog sitelerinde bu konu hakkında herkezin görüşü iyi kötü vardır.
Bazı arkadaşlar var ki sitelerini açmışlar (Belki ücretsiz verilmiştir) bunu çok bişey sanan vatandaşlarda var.İyi güzel siteni actın abicim sitenin ismi farklı içeriği farklı bu olur mu olmaz; Böyle yapan zaten ilk başta kaybetmiştir.Google amcada sevmiyor böyle yapan siteleri.Neyse tamam bunuda geçelim.En sıkıntı yer burası olarak düşünüyorum.Sitesinde paylaştığı konuları başka bir kişinin konusu oluyor.Artı bir kaç kelime değiştiriyor veya genelde sonuna bir kaç kelime yazıyor.Bu yazı özgün ve benim yazım diyor.Şimdi kimin kafası atmasın abi bazen öyle abartanları görüyorum ki sinirden fareyi ağzına sokup klavye ile pata küte dalasım geliyor.:) Bunu emin olun sizin başınıza gelseydi bu ceza bişey mi dersiniz.:)
Alıntıdır

Tamam arkadaşım bunu yapmanda ki sebep konuyu bilmiyorsundur ve kopyala-yapıştır yapmıştırsın.Tabi ben bundan başka bir sebep bulamıyorum varsa biri bana söylesin.Abi bilmiyorsan öğren, nasıl yapıldığı çöz ondan sonra kendi yaparak adaım adım yaz bu kadar kolay bunu zor bir yeri var mı?
He unutmadan şunuda söylim yazıyı kopişlemişsin altınada şu kişiden veya şu siteden alıntıdır yazmak zorundasın.Bunu yazmak senden bişey eksitmez veya kaybettirmez.Aksine yazmazsan senin değerini düşürür ve öğrenmeni engeller.Tabi bunlar senin için olanlar bide karşıda ki yazı kopyaladığın kişinin durumunu düşün.İlk olarak benim en çok kızdığım şeydir.Adamın emeklerine saygı göstermiyorsun adam onu ne emekle yazıyor.Biraz lütfen emeğe saygı olarak 2 kelimeyi çok görmeyin.
Bunlar benim görüşlerim belki yanlışlarım olabilir.Ama dediğim gibi biraz emeğe saygı duyun.Belki biri sadece ufak bir iş yapmış olabilir bu iş sizin için Aşırı şekilde kolaydır ama o kişi için büyük bir iştir buna saygı duyun ki yapan kişinin şevki kırılmasın da daha güzel şeyler ortaya çıkarsın ve kendini geliştirsin.Ben herzaman kendini geliştiren kişinin yanında olurum.Çünkü o adam bir işte kendini geliştirmek daha iyi işler yapmak için uğraşıyor.Daha iyi hizmet için çalışıyor.Sizde lütfen destek olun veya gerekirse yardım edin.

0 yorum: