Skype Sorunları


Merhaba arkadaşlar başlıktanda anlayabileceğiniz gibi şu skypedan çektiğim var . İlk önce skype nedir biraz onu tanıtarak başlıyayım . Skype çok güzel bir şey  daha çok echo sound test service ile konuşan daha doğrusu kendi sesimi dinleyen birisiyim . Şaka şaka aslında skype internetin varsa beleşe konuşma programıdır.Neyse programın salaklarına yani sorunlarına bir inceleyelim .

1.Bildirim Hataları : Oturum açan veya kapayanları zaman zaman hatalı göstermesi .
2.Yazılanların geç gelmesi : En çok bundan şikayetçiyim arkadaşlar.Konuşma dedikte ayreten yazışabiliyorsunuzda :) Ki bu bende sorunlu . Arkadaş yazıyor bana taa 3 gün sonra geliyor mesela .
BTSTACKCALLSERVER.EXE birşeyler diyor .. Bundan olabilir diyorum ben.
3.Seslerin arada bir gelmemesi veyada slow motion gibi gelmesi : En sevdiğim olay hele bir kızla konuşuyorsanız çaktırmayın . Bunun çözümü var ama şey yapcaksın mesela torrent programların açıksa kapat daha doğrus internetle uğraştığın tüm uygulamaları kapat pek fazla olmuyor.Tekrar söylüyorum pek fazla olmuyor .. Kısaca bu skype daha fazla gelişmesi gerek :)

Echo Sound Test Service ne demek ? 

Aslında adı üstünde fakat ingilizce olduğu için belki anlamayabiliriz.Kısaca açıklamak gerekirse sesimizin gidip gitmediğini anlamamızı sağlayan bir servis.Gerçek kişi filan değildir.İsterseniz silebilirsiniz.Ama bence silmeyin ara ara onunla sohbet etmekte yarar var :)

Aynı hesaba farklı cihazlardan giriş yapılabilir mi ? 

Evet arkadaşlar bu soruyu bir forum sitesinde gördüm ve kendi blogumda kendimde olan birşeyi sizlerle paylaşmak istedim.Normalde atıyor diyorlar arkadaşlar ama benim telefonda android 2.3 sürümü varken kendi hesabıma iki yerden de giriş yapabiliyordum.Yani hem pc de açığım hemde telefonda fakat android 4.01 e geçince  laptoptan açıksam telefondan düşüyorum.Mesela bu aralar günün belli saatlerinde telefondan giremiyorum bu da şunu gösteriyor hesabımda yabancı biri var !!! :)

Bu yazı 27.04.2013 tarihinde güncellendi.

0 yorum: