Bilgisayar alırken dikkat edilmesi gereken konular !!


Merhaba arkadaşlar bugün sizlere bir bilgisayar alırken nelere dikkat etmemiz gerekeceğini anlatacağım.Ya da farklı bir deyişle elimizde bilgisayarın patlamaması için neler yapabiliriz? . İşte bu soruların cevabı bu yazımda olacaktır.Neyse konuya gireyim artık . Şimdi ilk öncelikle işlemcimizin ne olduguna dikkat edelim ben intel üzerinden hareket edicem amdciler okumayabilir.Fiyat üzerinden gideceğim ona göre :)

  1. Intel I7 ==> Fiyatı çok pahalı ...Bence gereksiz :) 
  2. Intel I5 ==> Fiyatı standart.. Ben kullanıyorum .. Performans çok iyi
  3. Intel I3 ==> Fiyatı diğer ikisine göre daha ucuz .. Fakat performansı o fiyata değermi bilmiyorum.
Şimdide şöyle birşey söyliyecem .. Arkadaş böyle i5 ve i7 aldığınızda benim tavsiyem en az 6 gb ram i olan bilgisayarları alın .. Çünkü öbür türlü keyif alamazsınız benden söylemesi ;)
Ekran kartlarını kısa açıklıyıcam..Çünkü çeşit çeşit ekran kartları var ;

  1. Intel işlemci ile en iyi performans NVDIA
  2. Amd işlemci ile en iyi performans AMD ATI
Kısacası demek istediğim hemen acele etmeyin .. Electroworld ün fırsat ürünlerini takip edin .. Ordaki hiç bir ürün elinizde patlamaz.
Son not : Ben oradan HP Pavilion dv6 -3320 st aldım hemde 1273 TL .. bir yıl oldu birde alalı
Şimdiki fiyatı 1.968 TL 
Yalan atmıyorum buyrun bakın : http://www.istanbulbilisim.com.tr/pavilion-dv6-3320st-ll082ea-hp-dunyasi-fiyatlari-kampanyali-laptoplar-en-ucuz-dizustu-bilgisayar-modelleri-firsatlari-notebook-taksit-avantajlari,24463.html ;)

0 yorum: