USB Bellek Sorunları Ve Çözümleri


Sık sık başıma gelen bir olayı araştırmak istedim.Çünkü bundan önce hep flash belleğim yandı diye gidip yenisini alıyordum.Bugünlerde de yandı diye düşündüğüm ama bu flash belleğe çok üzüldüm ve biraz bilgi topladım.Ve siz değerli arkadaşlarla paylaşmak istedim.Şimdi flash belleğiniz var ve laptop ya da masaüstü bilgisayarda açmayıp Led tv de usb nizi açıyorsa (Bu bendeki olan bir sorundu :) ) pc nizin takılı olduğu prizi yenileyin.Yeni bir üç lü priz takın veya alın deneyin.Böylelikle sorununuz çözülmüş olabilecek.Diğer bir yöntem saçma gelebilir ama bilgisayara format atın(Kökten çözüm :D ).En son olarak biosunuzu kontrol edin Usb 2.0 controller carturu curtturu işte o seçenek işaretli mi onlara filan bakın.Eğer usbnizin benim ki gibi veya benzeri bir sorunu yoksa mesela artık hiçbir yerde açmıyorsa onun tek bir çözümü var ruhuna el fatiha :D

0 yorum: