Hava bükücü ERGENÜS


Hava bükücü ERGENÜSMerhaba, ilk önce hikayeme geçmeden önce bu temayı kaldırıp eski temaya geçicem ama bu hikayeyi bitirince yani bu yazıyı okuyunca belki eski temaya geçmişimdir. Bazılarımız hikayede belli bir yerleri önceki yazımda görmüş olabilir...



Hikayem;Pazartesi günüydü, babamın yanına gidiyordum. Bir tane kız (kezban), caddeye doğru yürüyordu (tabi bende cadeden aşşagı doğru yürüyordum), kız caddeye çıktı ve aşşağı doğru gitmeye başladı, yanıma geldi ve dediki;-Naber yakışıklı ?(Kız sivilceli, sivilcesinden ağzı gözü yok sandım.)




Çaktırmamaya çalıştım ve dedimki;+Etrafta yakışıklı biri yok ki...(Bir bakışı var miden bulanır ardından yürümeye başladım ve oda havalı havalı yürüyüşlerini yaptı)



Dediki;-Sana dedim yakışıklı.(Durdum kahkaha attım, etraftakiler bakmaya başladı, meraklı ve şaşkın halde...)



Dedim ki;+Ya bi yürü git, başıma belamısın sen yaa...



Dedim ve sert bir kaya fırlattım (Ben toprak bükücüyüm). Hemen hızlı adımlarla oradan uzaklaştım, henüz yıkılmadığını biliyordum kızın sonra birde ne göreyim kız hava bükücüymüş. Tam üzerime hava topu atacaktı ki hemen kalkan yaptım ve korundum. Sürekli atak içindeydi, durmadan hava topu, hava yumrukları v.b. şeyleri fırlatıyordu, tabi kalkanım olduğu için korunmak zorundaydım. Kalkanın arkasında korunurken aklıma fikir geldi ve topragın altından, kızın arkasına geçerim etkisiz bırakırım diye düşündüm. Hemen karar verip geçtim arkasına ama kız yoktu şaşırdım etrafa bir baktım +Kasım Emre (Ateş bükücü) ateşle yakıyordu, sakinleştirdim onu ve dedimki;+Kasım Emre yeter hadi gidelim dedim.



Kırınkıl yiye yiye, sohbet ede ede gittik babamın yanına, ayrılıp babamın yanından parka doğru gittik.

Hikayemiz bitti ama devamı gelebilir, yazımı okuduğunuz için teşşekürler. Kolay gelsin

0 yorum: