Günümüz Gençleri Ve Yaşam Tarzları





Herkese merhabaa! Bu makalemde başlıktan da anlayabileceğiniz gibi ergenlerimizden bahsedeceğim . Evet meraklı okurlarım eğer sosyal medyada ( Özellikle Facebookta ) çok fazla takılıyorsanız 8-9 yaşındaki çocukların bile facebook hesapları olduklarını ve bu “ergenlerimizin” daha oturup yemek yemesini bilmezken aşk acısı çektiklerini görürüz. Ama o nasıl bir aşk bazılarını okuyorum da ” Oha ben hiç bir şey yaşamamışım” falan diyorum . Bu veletlere hala anlam verebilmiş değilim . Aslında bunlara kim örnek oluyorsa onlara anlam veremiyorum desem daha açık olur . Genelde bu tip veletler büyük arabesk , kro takılan abilerine özeniyorlar. Ha kimsenin tarzını eleştiremem orası ayrı ama bu tip şeyler konusunda bilgilendirmek gerekir. Bu üst kısım sadece biraz nasihat kısmıydı . Şimdi gelelim temel sorunlara..
Ergenlerimizin kendini tam anlamıyla “Ben ergenim” diye dışa vurduğu en büyük özellikleri “proFiL FoToMu beqeNirMsn? , “iLişqi duRumumu beqeNirMsn yHaaa” gibi konuşmalarıdır ( ben tam onlar gibi yazmayı beceremedim, idare edin) Benim en anlam veremediğim nokta burada başlıyor yani senin zorla beğendirdiğin bir durum ya da ilişki durumu ne gibi bir yarar sağlıyor. Üstüne üstlük bir de rezil oluyorsun. Eğer bir ergenimiz bunu okuyorsa ona tavsiyem bu kendini daha fazla küçültme Oto Like uygulamaları var kullanda bizide rahat bırak be arkadaşım. Ben facebook profilimde böyle yapan kişilerin hepsini rezil ediyorum fotoğraf şeklinde yayınlıyorum . (Küfür içerdiği için buraya ekliyemiyorum )
Son olarak profesyonel fotoğraf çektiren ve sürekli partilere takılan ergenlerimizden bahsedeceğim . Günümüzde ağırlıklı olarak genç kızlarımızda bir profesyonel fotoğraf çektirme özentisi oldukça bariz bir şekilde belli oluyor . Profesyonel fotoğraf çektirmek kötü bir şey değil hepimiz facebook profil fotoğraflarımızın kaliteli ve hoş bir görüntü olmasını isteriz. Benim lafım 2 kuruş para verip ya da bedavaya  2cm etekleriyle fotoğraf çektiren kızlarımıza bunları profillerinde paylaşıp popüler olduklarını sanıyorlar ve seviniyorlar sonra diğer ergenlerimizde bunları takip ediyor . Yahu sevgili ergenim , canım benim erkek milleti bu açık bir yer varsa istemese de bakacak kendini niye böyle ucuz yollarla reklam ediyorsun.  Final konumuz ise partilere takılan ergenlerimiz.. Partilere gitmek her gencin hakkı ve yaşaması gereken bir şeydir . Ben bu konuda da yanlış anlaşılmak istemiyorum.  Benim kastettiğim 20 Tl verip ( Partiler genelde 20TLdir) kendini adam sanmak sonra orada burada partiye gittim diye artistlik yapmak.  Anladığımız üzere tüm ergenlerimizin temel amacı Egoyu Tatmin Etmek! Benden bu kadar gençliğimiz kötü bir şekilde hızla ilerliyor. Sevgilerle..

0 yorum: