
Kullanıcıların benzer fikirlerini paylaşmal veya eğlence dolu içerikleri birbirlerine göndermek için Facebook’un sayfalar bölümünü severek kullanıyorlar. Normal kullanıcıların yanı sıra bir çok markanın da reklam ve duyuru yüzü olarak kullanılan sayfalar, geçtiğimiz günlerde rekor sayıya ulaştı. Aralık ayında Facebook sayfa sayısının 13 milyonda ulaşmasının ardından, 3 ay gibi bir süreç içerisinde 2 milyon artış göstererek bu sayı 15 milyona yükseldi.
Facebook ekonomisinde marka sayfaları büyük yer alıyor. Sosyal ağ, her ne kadar ekonomisine yönelik yenilikler yaparak kazancını arttırmak amacında olsa da ne yazıkki bu çalışmalardan fazla verim alamıyor. Buna rağmen Atlas satın alımı işlemini de gerçekleştiren Facebook, kendini gelecekte kurulacak reklam platformu ve sosyal ağ arama motoru gibi servislere hazırlıyor.
Özellikle kazandığı bu yüksek istatistlikler sayesinde rahatça bu projelere girmek için sponsor ve girişimci bulabileceğinden emin. Bakalım ilerleyen günlerde bu çabalar nasıl sonuçlanacak.